Ефективний B2B маркетинг у виконанні Roman.ua
Минулі роки стали часом серйозних змін, коли більшість споживачів нарешті покинули навколишній реальний світ і перейшли у віртуальний задля свідомого придбання всього - від криптовалюти та послуг до digital-реклами в онлайн бутіках, на маркетплейсах та в соціальних мережах. Клієнти B2B - директори з маркетингу, досвідчені brand-менеджери FMCG-сегменту чи IT-сфери вчинили так само: кинулись обирати дієві інструменти на теренах B2B digital маркетинг.
Діджиталізація як нова ера розвитку компаній
Мало хто сьогодні зможе вижити без діджиталізації власного бізнесу. У будь-якій компанії є устаткований відділ продажу, налагоджені зв'язки з партнерами, постачальниками та покупцями. Та жоден притомний підприємець при здоровому глузді не відмовиться від нових потенційних клієнтів, які не тільки зацікавляться його продукцією, але й перейдуть за посиланням, і навіть здійснять покупку запропонованого товару.
Провідником у світ ефективної реклами, з якісною лідогенерацією та потужним турбонадувом потенційних клієнтів для відділу продажів виступає вітчизняна маркетингова агенція Roman.ua, яка ось вже 14 років працює у сфері ecommerce, IT-продуктових компаній (SaaS, marketplace та інше) та B2B по всьому світу.
На матеріалах рекламної агенції зросло вже не одне покоління маркетологів. Адже власники компанії не приховують секрети власного успіху і відверто діляться досвідом:
-
ведуть подкасти;
-
публікують кейси;
-
виступають з доповідями;
-
надають покрокові посібники.
Як влаштований B2B онлайн маркетинг у Агенції Roman.ua
Для побудови якісної системи взаємодії з корпораціями, які продають послуги та товари іншим компаніям, Roman.ua як яскравий представник Performance Marketing, радить використовувати власні авторські “8 кроків до успіху”:
-
Почати необхідно з визначення профілю ідеального клієнта (Ideal Customer Profile). І це не опис цільової аудиторії, як то “Жінки +25 з прибутками вище середнього”. Ні, потрібно скласти опис компаній, їх розмір, прибутки, відповідальні особи, та контакти людей, які ініціюють або приймають рішення. І відповідно до цього скласти семантичне ядро майбутньої рекламної кампанії.
-
Потрібно будувати контакти з потенційними клієнтами. Найчастіше це відбувається через LinkedIn, найкращу базу даних B2B у світі, але може бути й Crunchbase, Angellist та інші нішеві ресурси. І опісля цього вже зробити максимум дотиків з цими відповідальними “драйверами змін” у різних каналах.
-
Слід організувати контакт теплих “лідів” з sale-менеджерами. Саме на цьому етапі менеджери з продажу нададуть шанс клієнтам спробувати тестові-версії продукту, отримати demo-програму чи інші можливості для особистого test-drive.
-
Належить розвинути власні медіа. Підготувати контент-план чи white papers, такий собі гайд для користувача, з переліком потрібних активностей задля контакту з аудиторією.
-
Варто запустити ПР та рекламні кампанії на сторонніх майданчиках, тематичних бізнес-виданнях, популярних блогах тощо. Підійдуть Facebook Ads, LinkedIn Ads, Google Ads, Youtube та інші.
-
Треба працювати з фідбеками від команди продажу. У гру вступають статистичні відомості - результати з продажу, дані з класифікації лідів. І лише опісля опрацювання підсумків проведеної роботи з боку Агенції відбувається оптимізація рекламної кампанії.
-
Бажано побудувати marketing automation з допомогою CRM-системи. Це такий собі молодий тренд у digital-рекламі, коли рутинні процеси відстеження дій клієнта та нагадувань про вас відбуваються з допомогою спеціальних програм та сервісів задля вивільнення людей для інтелектуальної праці над чимось іншим.
-
І останнє - потрібно обов'язково налаштувати наскрізну аналітику. У такому шляху користувача будуть описані основні джерела залучення, різні дані, зведені в один документ (Google Analytics, CRM, рекламні системи та внутрішні бази даних) і на основі цього Агенцією буде побудована звітність про результативність кожного каналу.
Ось такий простий і водночас складний digital marketing для сфери B2B. За результатами опитувань, понад 60% маркетологів вважають електронний маркетинг найбільш успішним способом залучення потенційних клієнтів. І ця тенденція лише засвідчує, що компаніям “бізнес для бізнесу” потрібно збільшувати інвестиції у цифровий маркетинг, міняти маркетингові моделі, знаходити нові тактики та звертатися за професійною допомогою до лідерів ринку, таких як Roman.ua.