Багато мешканців Костянтинівки, як і інших міст Донецької області, є клієнтами ПриватБанку.
З початку червня ПриватБанк запровадив
новий стандарт комунікації із захисту клієнтів та створення безпечного фінансового середовища.
Тепер дзвінки клієнтської підтримки та бізнес комунікації від роздрібних клієнтів по всій Україні співробітники банку проводять з номера контактного центру 3700.
Як повідомив член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко, це нововведення допоможе ефективніше протидіяти шахрайським схемам у сфері фінансових послуг. Також підвищить довіру клієнтів до комунікації з банком.
«Безпека клієнтів – наш пріоритет, стандартизуючи дзвінки з єдиного номера контактного центру, ми хочемо забезпечити впевненість клієнтів у тому, що вони спілкуються з офіційним представником банку», - наголосив Дмитро Мусієнко.
Номер 3700 є основним сервісним номером ПриватБанку для комунікацій з клієнтами, але при необхідності комунікації можуть здійснюватися і з інших номерів.
Для безпеки клієнта належність номера до банку можна перевірити
за посиланням (Додаток Приват24 - Меню «Комунікації – Дзвінки – Перевірити номер телефону»).
Для корпоративних клієнтів формат бізнес комунікації залишиться незмінним – дзвінки надходитимуть від персональних менеджерів.
Також ПриватБанк вкотре звертає увагу клієнтів, що банк ніколи не дзвонить клієнтам у месенджерах Telegram, Viber та інших. Якщо вам зателефонували до месенджера і представилися працівником банку – ймовірно, це шахраї.