Донецька обласна служба зайнятості оновила свій чат-бот в месенджері Telegram. Про це повідомила Донецька обласна служба зайнятості.
Онлайн-сервіс зручний у використанні і забезпечує цілодобовий доступ до актуальної інформації про:
• вакансії і можливості навчання;
• послуги та реєстрацію громадян під час воєнного стану;
• фінансову підтримку роботодавців;
• можливості створення власної справи і розвитку бізнесу і т.д.
Тепер, крім ознайомлення з відповідною інформацією, з'явилася можливість задати питання фахівцям служби зайнятості і в найкоротші терміни отримати відповідь через мессенджер Telegram.
Все, що потрібно зробити, це перейти в розділ головного меню « Запитуйте — відповідаємо ».
— Наша мета — розширити можливості і надати максимальний доступ до послуг служби зайнятості якомога більшого кола користувачів в режимі онлайн. В даний час сервіс є одним з найактивніших. Задовольнити потребу наших клієнтів в інтерактивному спілкуванні вдалося саме за технічної підтримки Проекту USAID « Економічна підтримка України », – зазначив директор Донецького обласного центру зайнятості Валентина Рибалко.
Проект USAID « Економічна підтримка України » ( проект USAID ) створений для зміцнення економіки України, яка постраждала в результаті вторгнення Росії. Проект USAID підтримує релоковані підприємства і внутрішньо переміщені особи ( ВПЛ ), а також місцеві інституції на недавно звільнених територіях України і допомагає їм у відновленні життєдіяльності та використанні підприємницьких можливостей для відновлення стійкої післявоєнної економіки.
Користуйтеся зручним для вас часом і отримуйте корисну інформацію в чат-боті за посиланням.
Коментарі