Онлайн-системи Укрзалізниці не працюють другу добу: Що відомо про кібератаку | ZI.ua
Акция закончилась

Масштабна кібератака на Укрзалізницю: Як купити чи повернути квитки

24 березня 2025, 09:03 | Офіційно 1020
Поділитися:
Масштабна кібератака на Укрзалізницю: Як купити чи повернути квитки

Другу добу не працюють онлайн-системи Укрзалізниці. У компанії повідомили про масштабну таргетовану кібератаку. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу і продовжується досі.

Потяги курсують за графіком без затримок, проте онлайн-продаж квитків не працює.

«Фахівці "Укрзалізниці" тісно співпрацюють із кібердепартаментом Служби безпеки України. Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок і всі операційні процеси руху налагоджені у резервному форматі», — повідомляє прес-служба компанії вранці у понеділок.

Враховуючи досвід попередніх атак у компанії впроваджено протоколи резервування.

«Ця атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із «бекапів» фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості. Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними, і протягом цього дня готуємось ще працювати в офлайн-режимі», — пише компанія.

Як зараз працює перевізник:

  • квитки продаються через каси, додано персонал, розширили графік роботи;
  • на 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай лише онлайн);
  • якщо придбати квиток через касу пасажир не встиг, він може вирушити безпосередньо до поїзда, де йому оформлять проїзд на місці (можуть не бути місця всіх класів).
Якщо подорож планується після 25.03

  • наполегливо просять не штурмувати каси сьогодні: вони працюватимуть із винятковим пріоритетом для обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра;
  • після відновлення онлайн сервісів усі зможуть придбати квиток онлайн.
Як повернути квитки

Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправленням 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки рейсу надіслати на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та номер телефону. Заявку про повернення оброблять протягом 3 діб з моменту поновлення роботи систем.

Приєднуйтесь до нашого Telegram-каналу за посиланням нижче. Оперативні новини по Костянтинівці та всій Донецькій області, а також Україні:


Новости партнеров


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

-->