Дмитро та Наталія Поколенко – родина підприємців із Костянтинівки. Розпочали виробництво сувенірної продукції у власній майстерні «WoodLike» у 2019 році, позиціонуючи себе як "сімейна майстерня".
Дмитро завжди мріяв робити щось своїми руками. Так раптово і було вирішено на заощаджені кошти купити лазерний верстат і виготовляти з нього перші сувеніри. Тематика насамперед пов'язана з культурою та історією Донецького регіону.
"Ми хотіли розвіяти міф, що Донеччина – це не лише заводи та підприємства, а й важливий центр культурної діяльності з великою історією", – каже Наталя.
Загалом у майстерні на сьогодні близько 80 найменувань різної продукції (магніти, аксесуари, канцелярське приладдя, новорічні прикраси, дерев'яні бокси, пазли, ігри для дитячого розвитку та багато іншого). Одна з найпопулярніших розробок – карта України, де поряд із кожною областю знаходиться візерунок української вишивки. Цікаво, що візерунки вишивки на кожній області – це тисячі маленьких отворів, завдяки чому можна виробляти вишивку прямо по дереву.
З повномасштабним вторгненням сім'я не склала руки. Пара переїхала до Києва, знайшла великий будинок, де можна одночасно і жити, і працювати, і облаштувала власну майстерню. "WoodLike" почала працювати на другий день після переїзду. Серед асортименту товарів з'явилися нові патріотичні позиції, однією з яких є Маріупольська тематика.
Через п'ять місяців після релокації майстерня "WoodLike" спромоглася відновити довоєнні обсяги замовлень. З початку повномасштабного вторгнення продукція набула популярності за кордоном - дерев'яні сувеніри вже поїхали подорожувати Європою.
"Наші сувеніри поїхали до Швейцарії, Канади, Штатів. За кордоном зараз шалений попит на українську продукцію, і хоч би як не було дивно - іноземці дуже часто замовляють карту України", - з гордістю розповідає подружжя.