За рішенням Кабінету міністрів, в Україні змінили форму повісток, тепер вони можуть бути як у паперовому, так і у електронному форматі.
Усі повістки, створені через реєстр «Оберіг», мають таку ж юридичну силу, як і друковані на звичайному бланку. Тобто документ, який ви отримали поштою або роздрукували самостійно, є офіційним та обов'язковим для виконання,
пише ЗНАЙ.ua.
У період воєнного стану та загальної мобілізації повістки можуть надсилати централізовано рекомендованими листами з описом вкладення або вручати особисто. Кожна повістка повинна містити обов'язкові реквізити: там мають бути підпис, дата та інформація про посадову особу, яка її видає.
Якщо повістка на офіційному бланку, то в ній вказують посаду, ім'я та прізвище військової посадової особи. Там мають бути її підпис, дата виписки та гербовий друк. До повісток, сформованих через Єдиний держреєстр призовників, військовозобов'язаних та резервістів, додаються дані керівника районного або міського ТЦК. А також - дата накладення кваліфікованого електронного підпису.
Повістки, створена через систему «Оберіг», можна роздрукувати - вони містять QR-код, що дозволяє перевірити справжність документа. Такий код є обов'язковим, адже він підтверджує, що повістка зареєстрована офіційно.
Якщо людина отримує повістку поштою, вона повинна бути в рекомендованому відправленні з описом вкладення. На конверті обов'язково має бути штриховий код, ім'я, прізвище та адреса одержувача.
В описі вкладення вказується тип документа, кількість аркушів, повне ім'я керівника ТЦК або його заступника, а також дата електронного підпису. Це потрібно, щоб уникнути підробок та забезпечити прозорість вручення.