Чому в платіжках за світло опиняється непомірна сума | ZI.ua
Акция закончилась

Клієнтам від енергетиків можуть приходити більші суми, ніж очікувалось

19 грудня 2022, 13:58 | ЖКГ 5007
Поділитися:
Клієнтам від енергетиків можуть приходити більші суми, ніж очікувалось

Трапляються випадки, коли клієнт не згоден з виставленою сумою за спожиту електроенергію. Найчастіша причина – несвоєчасна та нерегулярна передача показань лічильника. Як це пов’язано та що робити, аби сплачувати лише за використані кВт\години, розповідає YASNO.

Щомісяця оператор системи розподілу розраховує обсяг споживання кожного клієнта. Такий розрахунок виконується на основі показань лічильника, які у кінці періоду повідомив клієнт, зафіксував контролер або автоматично передав «розумний лічильник», якщо такий встановлений і він є частиною автоматичної системи комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ).

У разі, коли оператор системи розподілу не отримав дані жодним з цих способів, він визначає обсяг за середньодобовим споживанням. Його вираховують виходячи з двох останніх показань, які у попередні періоди передав клієнт чи зафіксував контролер (з урахуванням постанови НКРЕКП).

Після цього інформацію про обсяг споживання від оператора системи розподілу отримує електропостачальник YASNO, на її основі робить нарахування та формує рахунок для клієнта.

Саме через несвоєчасну або нерегулярну передачу показань оператор системи розподілу змушений визначати обсяг «по середньому». Він може суттєво відрізнятися від фактичного споживання як у меншу, так і у більшу сторону. Відповідно, і сума у рахунку може не відповідати очікуванням клієнта.

Щоб цього уникнути і сплачувати лише за використану електроенергію, потрібно регулярно передавати показання лічильника. Проте якщо з певних причин (наприклад, за відсутності електроенергії) не має змоги зробити це у визначений період, можна повідомити показання в інший час. 

Найголовніше – робити це регулярно, приблизно в однакові дати щомісяця, тоді розрахунок обсягу споживання і сума до сплати будуть максимально точними.

Передати показання можна оператору системи розподілу або постачальнику. YASNO приймає свідчення через:

• форму для передачі показань на сайті

• мобільний застосунок

• Особистий кабінет

• чатботи у viber та telegram

 • сторінку у Facebook

- Ми створили сучасні сервіси, аби кожен клієнт міг передати показання у зручний для себе спосіб. Навіть якщо протягом місяця часто вимикали електроенергію або ви взагалі не користувались нею, важливо зняти показання лічильника та своєчасно передати їх до енергокомпанії. Це необхідна умова, аби ви сплачували лише за використані кВт\год, - розповів генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.


Новости партнеров


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Коментарі