На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» протягом 2015 року виконкомом Артемівської міської ради продовжена системна робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.
З початку року до виконкому Артемівської міської ради надійшло 427 звернень громадян, що на 73,6 % більшевказаного показника за перше півріччя 2014 року.
Збільшення відбулось за рахунок усних звернень, кількість яких зросла вдвічі у порівнянні з 6 місяцями 2014 року - з 132 до 275.
Від найменш соціально-захищених категорій громадян надійшло 83 звернення, що більше проти аналогічного періоду 2014 року на 84,4%.
Проведений аналіз свідчить, що причинами звернень є нестабільна соціально-економічна ситуація в країні, важкий матеріальний стан заявників, соціальна незахищеність, незгода заявників з підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги, недостатнє фінансування бюджетів усіх рівнів.
Перше місце посідають питання житлово-комунального господарства – 220 або 47% (І півріччя 2014 року – 123 або 48,6%) .
Серед цих питань громадян найбільше турбували питання ремонту та експлуатації житлового фонду, поліпшення житлових умов, благоустрою. З початком спекотного літнього періоду збільшилось число звернень стосовно незадовільного водопостачання.
Враховуючи ситуацію в країні, місцеві мешканці були занепокоєні станом підвальних приміщень для можливого укриття. Надійшло 6 таких звернень.
Чітка робота теплопостачальних та обслуговуючих житловий фонд підприємств дозволила без проблем провести опалювальний період. Всього надійшло 3 звернення щодо незадовільного опалення.
Разом з тим, при підвищенні тарифів на теплопостачання зростає кількість бажаючих відключитись від системи централізованого опалення та встановити автономне джерело опалення. Надійшло 10 таких звернень.
На другому місці – соціальні питання – 88 або 18,8%.
Актуальними для громадян залишаються питання охорони здоров’я – 22 або 4,7%, забезпечення законності та правопорядку – 21 або 4,5%, транспорту і зв’язку – 19 або 4,1%, праці та заробітної плати – 12 або 2,6%, сім’ї, молоді та спорту – 11 або 2,4%.
Виходячи з проблематики порушених громадянами питань, зусилля виконавчих органів міської ради направлялись саме на вирішення проблем.
— відновлено роботу 11 ліфтів Леваневського, 117 (І під’їзд), Ювілейна, 69 (І та ІІІ підїзди), Ювілейна, 81 (ІІІ під’їзд), Ювілейна, 77 (І під’їзд), вул. Корсунського, 96 (І під’їзд);
— з місцевого бюджету виділено 0,5 млн.грн. на капітальний ремонт 6 покрівель житлових будинків за адресами Чайковського, 6, Гаршина, 44, Леніна, 7, П.Лумумби, 109, Горького, 59;
— постраждалим після обстрілу 13.02.2015 з місцевого бюджету виділено 300 тис.грн. на відновлення 52 житлових будинків. За рахунок спонсорської допомоги додатково було виділено будівельні матеріали;
— виконано поточний ремонт 35 вулиць на суму 1,45 млн грн. (Лугова, П.Лумумби, Зелена та інші);
— проводиться значна робота з переселенцями (на обліку в УПСЗН міської ради перебуває 59 714 осіб, призначена допомога 2137 сім’ям; надано допомогу у працевлаштуванні 54 осіб, в ПФУ взято на облік 62 897 справ, проліковано 5266 осіб; постійно надається гуманітарна допомога.
Окремі питання, порушені у зверненнях, вирішити через недостатність коштів позитивно і відразу, на жаль, не було можливості, тому вони включені до плану робіт на поточний та наступний роки. Так, на додатковому контролі залишилось 73 звернення. В основному це питання ремонту та експлуатації житлового фонду, благоустрою міста.
У звітному періоді в два рази зросла кількість звернень на телефонну урядову гарячу лінію – 549 (2014 – 271).
Актуальними залишаються питання соціального захисту 49%: затримка соцдопомог, незгода з сумою нарахувань. Наприкінці червня 2015 року помітно збільшилось число звернень щодо оформлення субсидії (30 або 29% до соціальних питань). Громадяни висловлювали занепокоєння щодо отримання квитанцій за оплату житлово-комунальних послуг без врахування субсидії, скаржились на затримку нарахування субсидії.
Питання житлово-комунального господарства склали 26%, це: незадовільне або відсутність водопостачання, незгода з підвищенням тарифів на енергоносії, встановлення лічильників газу за державною програмою.
Налагоджено цілодобову роботу інформаційно-диспетчерської служби «1505». За цей час до служби звернулось 536 громадян.
Спрощено можливість звернутися до міського голови в електронному вигляді через офіційний сайт Артемівської міської ради.
Робота зі зверненнями громадян у виконкомі Артемівської міської ради в подальшому буде направлена на виконання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян.
Комментарии