Топ 5 брендів з нестандартним підходом | ZI.ua
Акция закончилась

Топ 5 брендів з нестандартним підходом

29 октября 2024, 19:36

Топ 5 брендів з нестандартним підходом

А чи знали ви про те, що існують популярні бренди, які насправді почали свою історію зовсім не так, як ви гадали? Й що сьогодні ті компанії, які відомі, як гіганти у своїй сфері, починали зовсім інакше й гадки не мали, що випустять саме такий продукт? А про п’ятірку брендів з нестандартним підходом – далі у статті.

1. Satisfyer

Компанія Satisfyer відкриває наш невеликий топ найпопулярніших брендів сьогодення. Розроблений та запущений 2016 року, він став улюбленцем публіки – не лише дівчат, а й чоловіків теж. Найперше, що варто відзначити – компанія позиціонує себе як бренд, який допоможе полюбити себе та своє тіло, оскільки його продукція орієнтована на те, аби створити романтичну, чуттєву атмосферу для ігор соло або з партнером.

Сьогодні Сатісфаєр є найпопулярнішим брендом іграшок для дорослих. Кількість його аудиторії перевалює за сто мільйонів й постійно зростає. Й не дивно, адже головна особливість бренду зберігається навіть після багатьох років з дати відкриття, бо компанія акцентує свою увагу на тому, аби задоволення було швидким та доступним кожному.

Саме тому щороку бренд пропонує нові технологічні рішення для чоловіків, жінок та навіть пар, даючи нагоду використовувати сучасні технології для власного задоволення та ігор.

2222apture1912.jpg

2. Vodafone

Найбільший у світі оператор мобільного зв’язку – це британський Водафон, який завоював світ завдяки якісним послугам та стабільності свого покриття. Однак найперше така компанія, як і всі, що відкривались у 20 столітті, спеціалізувалась на вироблені військової продукції.

Так, Racal Electronics, якому тоді належала компанія Водафон, почав з того, що випускав військову радіотехніку. А саме – рації та радіо, які потім передавались союзним військам. Компанія настільки гарно себе зарекомендувала, що, маючи навички роботи з електронікою, вирішила спробувати створювати перші персональні смартфони.

Варто відзначити, що успіх до Водафон прийшов не одразу, адже перший мобільний телефон та установка для зв’язку важили понад п’ять кілограмів й були доволі неповороткими, а ще – не надто функціональними.

3. Kotex

Сьогодні продукція бренду Котекс є чи не найпопулярнішою серед усіх виробів для жіночої гігієни. Однак чи знали ви про те, що насправді з першого свого дня у власників конгломерату Kimberly-Clark не було й думки про те, аби виробляти товари для жінок?

Найперше, на чому спеціалізувався Котекс – це звичайнісінькі, стерильні бинти, які масово вироблялись у часи Першої світової. Оскільки союзним військам потрібні були якісні засоби гігієни та дезінфекції поранень, бренд запропонував свою допомогу.

А трохи пізніше польові медсестри, оцінивши якість бинтів, почали використовувати їх у жіночих гігієнічних цілях, що спонукало власників бренду подумати про те, аби почати випускати пади та тампони для жінок.

333333capture1913.jpg


4. Wrigley

Жувальна гумка Wrigley з’явилась випадково і навіть не була основною продукцією однойменної компанії. Вільям Ріглі підхопив сімейний бізнес з торгівлі мийними засобами, поширюючи їх на вуличках Філадельфії, проте не був у цьому надто успішний.

Для того, аби стимулювати своїх клієнтів, він клав до замовлень розрихлювач, а також дві жувальні гумки, аби до нього повертались частіше. Цікаво, але факт: жувальна гумка була настільки популярною, що у 1893 році Вільям вирішив покинути мильний бізнес й створив перші два легендарні смаки Wrigley – м’ятний та фруктовий.

5. KSENIASCHNAIDER

А цей бренд є свідомим у своїй ніші, й завдяки цьому завоював популярність публіки. Розроблений в Україні, він орієнтований на створення речей з якісного деніму. Але для цього використовує не просто тканину, а.. старі, непотрібні речі з джинсової тканини, а ще – шматочки та відрізи деніму, які лишились у результаті виробництва.

Таким чином компанія дає змогу перероблювати сотні тон тканини, яку зазвичай викидають різні виробники під час створення джинсівок та штанів. Це дозволило бренду реконструювати відрізи у нові речі, які завоювали популярність не лише в Україні, а й далеко за її межами.

Так, цей бренд став вельми популярним у голлівудських зірок. Речі компанії носить Селін Діон, Белла Хадід та інші, які обожнюють дизайнерські українські речі у стилі печворк.


Другие записи автора