Штучний інтелект, який допомагає бізнесу
Використання штучного інтелекту зараз доступне багатьом. Можна завантажувати додатки на смартфон, які оброблять фото за своїми алгоритмами. Але ШІ використовується не тільки для розваг: є спеціальні інструменти для бізнесу чи інших задач. Один із них – Microsoft Copilot. Вже зараз він надає доступ до багатьох можливостей. Спеціалісти SoftwareOne розкажуть про сучасні можливості ШІ.
Допомога у виконанні рутинних завдань
Значна частина співробітників офісної компанії щодня виконує одні й ті ж самі завдання. Наприклад, створює певні таблиці в Excel та заповнює їх, або друкує однакові документи в Word. На це витрачається чимало часу. Штучний інтелект запам’ятовує дії користувача та пропонує готові шаблони.
Це далеко не єдина можливість Microsoft Copilot: є маса варіантів, які допомагають у бізнесі, аналітиці, пошуку та створенні контенту. Частково користувачі ПК на Віндовс знайомі з можливостями штучного інтелекту. Інструмент Microsoft 365 прийшов на зміну традиційному офісу. Тепер його можливості набагато ширші.
Як мінімум є змога вирішити рутинні справи: знайти документи, підготувати готові шаблони. Здавалося б, це дуже прості операції, проте й на них витрачається чимало часу. Дослідження виявили, що до третини часу протягом робочого дня йде саме на виконання цих завдань. Якщо ж звільнити стільки часу, то можна розвантажити співробітників або ж витратити їх зусилля на більш креативні проєкти.
Створення контенту з нуля
Можливості штучного інтелекту хоча й не безмежні, проте дуже корисні. Вже зараз ШІ здатний створювати:
- тексти;
- музику;
- голосові повідомлення;
- зображення;
- відеоролики абощо.
Досить часто необхідно створити проєкт з нуля, а часу не вистачає. Допоможе розв'язати проблему Майкрософт Копілот. Він працює в діалоговому режимі, що дуже зручно для користувача. Наприклад, віртуальний помічник запропонує, як краще розмістити слова в реченні, щоби справити враження на читача.
Щобільше, штучний інтелект допомагає створити повністю новий продукт. Достатньо запропонувати електронному мозку інформацію замовника (тема, ключові слова та інші матеріали), щоби за лічені секунди отримати готову статтю.
Звісно, отриманий продукт потребує перевірки, адже ШІ поки що не розуміє гумору чи сарказму, тому може інколи помилятися, використовуючи дані з мережі. Але отриманий варіант можна використати як чернетку. Достатньо підкоригувати її, щоб отримати готову роботу. Такі можливості стосуються не лише написання текстів, але й створення іншого контенту.
*на правах реклами