Плюси та мінуси використання масової розсилки SMS у бізнесі: що варто знати перед запуском кампанії | ZI.ua
Акция закончилась

Плюси та мінуси використання масової розсилки SMS у бізнесі: що варто знати перед запуском кампанії

29 февраля 2024, 15:14

Плюси та мінуси використання масової розсилки SMS у бізнесі: що варто знати перед запуском кампанії

Масові SMS розсилки давно стали зручним та ефективним інструментом для бізнесу, адже вони дають можливість безпосередньо взаємодіяти з великою аудиторією та економніші ніж реклама. Однак, як і будь-який маркетинговий канал, SMS-розсилки мають свої переваги та недоліки.

Розповідаємо, що потрібно знати, перш ніж запускати масові розсилки та SMS-кампанії.

Плюси використання масової розсилки SMS для бізнесу

Масова розсилка СМС — передусім швидкий та економний спосіб залучити широку аудиторію, адже так бізнес отримує доступ до всіх, хто користується мобільним телефоном, а це практично кожна друга людина.

  • Збільшення залучення клієнтів та вплив на конверсію.

Розсилка коротких повідомлень має високий рівень відкриття та читання порівняно з іншими маркетинговими каналами — він складає 98%. Це робить SMS ефективним способом залучення клієнтів і їхньої мотивації до дій, таких як перехід на вебсайт, купівля або реєстрація на подію.

  • Прямий та миттєвий контакт з аудиторією.

SMS-повідомлення надходять безпосередньо на мобільні телефони одержувачів, забезпечуючи бізнесу прямий та миттєвий контакт з аудиторією. Крім того, повідомлення на телефон сприймається як щось особисте й важливе, а тому 90% одержувачів прочитують їх протягом перших 3 хвилин після отримання. Тож розсилка СМС-повідомлень стає ідеальним засобом для акцій, термінових оновлень, нагадувань про події та ексклюзивних пропозицій.

  • Ефективність в порівнянні з іншими каналами маркетингу.

Дослідження показали, що масова розсилка SMS має вищий рівень залучення та конверсії порівняно з іншими маркетинговими інструментами, такими як електронна пошта й соціальні мережі. Коефіцієнт конверсії для SMS-кампаній складає від 10% до 30%, що значно вище, ніж для, наприклад, електронної пошти (2-5%). Це робить її ефективним способом охопити цільову аудиторію та отримати бажаний результат.

Мінуси використання масової розсилки SMS

Й хоча масова розсилка стала популярним засобом комунікації для багатьох компаній як швидкий та ефективний доступ до аудиторії, є у неї і свої мінуси.

  • Ризик спаму та втрати довіри клієнтів.

Часто оператори зв’язку чи алгоритми застосунків аналізують повідомлення: його зміст, джерело та частоту, й можуть реагувати на SMS-розсилку як на спам. У таких випадках повідомлення заблокується чи видалиться з телефона одержувача. Крім того, часті й нерелевантні повідомлення руйнують довіру клієнтів.

  • Потенційні проблеми з правовими нормами та регулюванням.

У багатьох країнах існують закони та норми, що регулюють масову розсилку SMS. Важливо ознайомитися з цими нормами та дотримуватися їх, щоб уникнути юридичних проблем.

  • Обмеження та вартість масової розсилки SMS.

Ціна SMS розсилки може бути вищою, ніж інших каналів комунікації. Також є обмеження щодо формату й довжини тексту самих повідомлень, а це може ускладнити розсилку деталізованої інформації. Крім того, на відміну від електронної пошти та соцмереж, SMS-розсилка — це одностороння комунікація.

Фактори успішної SMS-кампанії

Щоб запустити успішну SMS-кампанію, важливо дотримуватися декількох важливих моментів. Також можна скористатися сервісами для масових розсилок, такими як SMS Club, що пропонують готові рішення та зручно автоматизують процеси.

Оцінка ефективності: визначте ключові показники ефективності (KPI), такі як рівень відкриття повідомлення, коефіцієнт кліків та конверсії, і відстежуйте їх, щоб оцінити результативність кожної SMS-кампанії. На платформі для масових SMS-розсилок SMS Club можна відстежувати результати розсилок в режимі реального часу, а тому така розсилка CМС через інтернет — це можливість швидко відкоригувати свою стратегію в разі потреби.

Персоналізація: персоналізуйте SMS-повідомлення, звертайтеся до одержувачів на ім’я та надсилайте їм цільову інформацію, яка відповідає інтересам. Така розсилка підвищить прихильність клієнтів, адже так ви демонструєте, що пам’ятаєте про них, цінуєте їхню увагу й готові надавати корисну інформацію. Сервіси для SMS-розсилок дають можливість сегментувати аудиторію й надсилати персоналізовані SMS, а це оптимізує та пришвидшує будь-яку розсилку.

Оптимальний час: виберіть найкращий час для розсилки повідомлень, коли ваші одержувачі, ймовірно, будуть доступні та зацікавлені. Ранкових та пізніх годин, а також свят краще уникати, адже тоді найімовірніше ваші потенційні клієнти зайняті справами або відпочивають. А для розсилок за кордон обов’язково врахуйте часові пояси й культурні особливості своєї аудиторії. До прикладу, автоматизовані розсилки у сервісі SMS Club зручно планувати у календарі — з днями, годинами й періодичністю, які можна скасовувати чи редагувати.

Тестування: Тестуйте різні варіанти тексту та пропозицій, щоб визначити, що найкраще резонує з вашою аудиторією. Також можна скористатися й готовими шаблонами повідомлень на платформі для автоматичних розсилок.

Поради щодо запуску кампаній масової розсилки SMS

  • Завжди просіть згоду від одержувачів, перш ніж надсилати їм SMS-повідомлення: запитайте дозвіл при оформленні замовлення або скористайтеся формами для реєстрації на сайті. Повідомте про можливість відписатися від розсилки у будь-який час.
  • Надсилайте лише цінну та релевантну інформацію, яка зацікавить вашу аудиторію.
  • Не надсилайте занадто багато повідомлень або SMS, які не будуть корисними для окремих груп цільової аудиторії.
  • Ознайомтеся з законами та нормами, що регулюють масову розсилку SMS і дотримуйтеся їх.
  • Виберіть надійну платформу для автоматизованих SMS-розсилок з тим функціоналом, який потрібен вам для досягнення бізнес-цілей.
  • Регулярно відстежуйте та аналізуйте результати ваших SMS-кампаній, щоб визначити, що працює, а що ні, й вдосконалювати свою стратегію.

Підсумуємо

SMS-маркетинг в Україні залишається одним з найбільш успішних інструментів бізнесу для залучення нової аудиторії та дієвим способом бути завжди на зв’язку з наявними клієнтами. З правильним підходом та стратегією, ви можете максимізувати переваги цього каналу комунікації та мінімізувати будь-які потенційні недоліки. Пам’ятайте, що ключ до успіху — це якісний і релевантний контент, а також розуміння унікальних потреб і вподобань вашої аудиторії.

Автоматизуйте процеси, почніть свою SMS-кампанію вже сьогодні та переконайтеся в ефективності цього інструменту на власному досвіді.

Другие записи автора