Максимізація результатів реклами: як колтрекінг підвищує ефективність бізнесу
Складно уявити розвиток бізнесу без реклами. Вона допомагає залучати покупців, робити бренд впізнаваним та збільшувати продажі. Щоб просування досягало цих цілей, належить постійно відстежувати його хід та результати. Зокрема, якщо компанія очікує, що реклама приноситиме телефонні дзвінки від зацікавлених клієнтів, колтрекінг є незамінним інструментом вимірювання ефективності маркетингу та комерції.
Визначення колтрекінгу та його основні функції
Колтрекінг ― це технологія, яка дозволяє відстежувати джерела телефонних дзвінків, що надійшли до компанії, а також генерувати звіти з даними про ефективність реклами.
Завдяки функціональності кол-трекінгу бізнес може отримати наступну інформацію:
- з якого джерела прийшов на сайт користувач, що здійснив дзвінок: пошук, реклама, соціальні мережі, розсилка тощо;
- яка кампанія привела до дзвінка;
- з якого номеру надійшов виклик;
- час і дата дзвінка;
- статус дзвінка;
- тривалість очікування на з'єднання та тривалість розмови.
Дані, що надає колтрекінг, легко фільтрувати та сегментувати для докладного аналізу. Наприклад, щоб оцінювати ефективність реклами за результатами кожного дзвінка: продаж, замовлення, консультація тощо.
Переваги використання кол-трекінгу для бізнесу
Колтрекінг приносить бізнесу ряд переваг.
- Ріст ефективності маркетингу. Колтрекінг аналізує результати кампаній та показує, які з них працюють найкраще, а отже, можуть бути масштабовані.
- Зниження витрат на рекламу. Нерезультативні кампанії варто навпаки відключати, щоб не витрачати бюджет даремно.
- Відстеження та аналіз даних. Окрім генерації власних звітів колтрекінгу, дані про дзвінки можна також передавати в інші аналітичні системи, як в Google Analitycs, завдяки інтеграції. І таким чином досліджувати докладні та повніші дані про конверсії.
- Покращення обслуговування та комунікації з клієнтом. Бізнес може швидко виявляти обмеження та проводити навчання персоналу, розв’язувати проблеми, які заважають менеджерам закривати угоди. І таким чином покращити показники продажів.
Функціональні можливості системи колтрекінгу
Суть колтрекінгу полягає у підміні телефонних номерів на сторінках сайту, соцмереж, рекламних матеріалів. Система співставляє дані про джерело походження користувача та номером телефону, на який той зателефонував. Це дозволяє отримати точні дані про ефективність різних джерел.
Дані про дзвінки збираються в докладні звіти. Функціональність колтрекінгу передбачає також можливість інтеграції з іншими інструментами, такими як CRM, рекламні кабінети, аналітичні системи. Це пришвидшує навчання «розумних» кампаній, знімає обмеження повсякденній в роботі з дзвінками, покращує аналітику поведінки користувачів, конверсії, прибутку тощо.
Сучасні системи колтрекінгу гарантують безпеку та конфіденційність даних про дзвінки.
Практичнe застосування колтрекінгу в різних галузях
Кол-трекінг може бути дуже корисний в різних галузях бізнесу: медицині, освіті, електронній комерції, нерухомості.
Але компанії, для яких саме телефонне спілкування з покупцями є ключовим джерелом продажів, можуть отримати найбільші переваги завдяки відстеженню дзвінків.
Висновки
Відстеження дзвінків буде корисне для компаній з кожної галузі. Колтрекінг дозволяє підвищити ефективність просування, спростити генерацію лідів, зменшити маркетингові витрати та збільшити дохід. А також покращити комунікацію з покупцями та рівень задоволення від обслуговування ― завдяки детальним звітам про кожну телефонну розмову. Сучасні системи колтрекінгу гарантують безпеку та конфіденційність зібраних даних про дзвінки.