Що таке дросельна заслінка і як вона зазвичай ламається | ZI.ua
Акция закончилась

Що таке дросельна заслінка і як вона зазвичай ламається

14 апреля 2023, 08:02

Дросельна заслінка — це пристрій, який контролює кількість повітря, що надходить у двигун автомобіля. Вона розташована всередині повітропроводу та працює шляхом обмеження або збільшення його пропускної спроможності. Назва «заслінка» може викликати неправильне враження, що ця деталь не така вже й важлива. Але насправді це одна з найважливіших деталей у системі подачі повітря в двигун.

Якщо дросельна заслінка не працює правильно, це може призвести до різних проблем. Наприклад, до ускладненого запуску двигуна, підвищення витрати палива, зменшення потужності двигуна, а також до підвищеного викиду шкідливих речовин в атмосферу. Ремонтують їх рідко, більшість несправностей — показання до заміни, але це невелика проблема, адже на Aвтопро нові датчики дросельної заслінки для Ланоса стоять вельми помірно.


Види дросельних заслінок

Існує кілька типів дросельних заслінок:

●     Механічні. Цей тип заслінок керується механічно за допомогою тросика, з'єднаного з педаллю газу. При натисканні на педаль газу тросик передає сигнал на дросельну заслінку, яка відкривається, збільшуючи пропускну здатність повітря у колектор впускний. Механічні дросельні заслінки зазвичай використовуються у старих автомобілях.

●     Електромеханічні: працюють за допомогою електричного приводу, який переміщує заслінку у потрібне положення. На відміну від механічних заслінок, електромеханічні заслінки керуються електронним блоком керування двигуном.

●     Drive-by-wire дросельні заслінки: сучасна технологія управління дросельною заслінкою, яка замінює механічний зв'язок між педаллю газу та дросельною заслінкою електронним зв'язком. Замість звичного зв'язку за допомогою кабелю, електронний контролер управляє роботою дросельної заслінки за допомогою електричних сигналів, що походять від датчика положення педалі газу.


Як дросельні заслінки виходять з ладу

Основна проблема механічних дросельних заслінок — зношування та пошкодження механізмів приводу. Також вони часто перестають правильно функціонувати через забруднення. Якщо заслінка стає брудною, вона може застрявати і відкриватися чи закриватися повністю. Це може призвести до того, що автомобіль працюватиме нестабільно, втрачаючи потужність та створюючи підвищений рівень шкідливих викидів.

Електромеханічні дросельні заслінки можуть вийти з ладу не тільки з механічних причин, а й, найчастіше, із-за ушкодження проводки або роз'ємів. Щодо drive-by-wire, їхній головний ворог — електронні збої. Це може статися, наприклад, через несправність електронної системи керування двигуном, неправильне з'єднання або несправність проводки.

Другие записи автора