На вулицях українських міст з'являється соціальна реклама на тему свідомого гемблінгу | ZI.ua
Акция закончилась

На вулицях українських міст з'являється соціальна реклама на тему свідомого гемблінгу

6 декабря 2022, 20:08

На вулицях українських міст з'являється соціальна реклама на тему свідомого гемблінгу

Боротьба з лудоманією є одним з пріоритетних завдань Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей в Україні. Але якщо раніше заклики до свідомої та відповідальної гри переважно публікувалися в інтернеті (у тому числі на сайті КРАІЛ), то вже 2023 року соціальна реклама активно переходить в офлайн.

В листопаді жителі міста Кременчук повідомляли, що на вулицях почала з’являтися соціальна реклама на тему свідомого гемблінгу. У вересні така ж реклама з’явилася в Сумах. В серпні — в Києві, Білій Церкві, Кропивницькому та інших містах. Тобто географія дійсно розширюється, хоча й не надто швидкими темпами.

Причина такої активізації цілком очевидна — збільшення кількості гральних закладів в Україні. В онлайн-казино Slots City, Cosmolot, Favbet та Champion автомати привертають все більше уваги гравців. Але не всі любителі азартних ігор дотримуються правил відповідальної гри, що може стати причиною лудоманії. Тому зараз КРАІЛ вимагає від гральних закладів також активно брати участь в пропагуванні відповідальної гри. А новим гравцям наполегливо рекомендують не поспішати грати на реальні гроші. Замість цього можна використовувати бездепозитні та вітальні бонуси, фріспіни тощо. Їх надають у більшості гральних закладів.

Щодо соціальної реклами на тему свідомого гемблінгу, то її дійсно варто поширювати надалі з низки причин:

● Вона допомагає підвищити обізнаність про ризики азартних ігор. Деякі потенційні гравці недооцінюють ймовірність розвитку ігрової залежності та фінансових втрат. Соціальна реклама може інформувати про ці ризики.

● Вона пропагує розумне та відповідальне ставлення до азартних ігор. Реклама може містити поради щодо встановлення фінансових та часових обмежень, уникнення гри у борг тощо.

● Вона може заохочувати гравців звернутися за допомогою у разі виникнення проблем. Соціальна реклама часто містить контактну інформацію організацій чи служб підтримки для людей із залежністю від азартних ігор.

Наразі українці не є азартною нацією — це факт. Проблема лудоманії в Україні не має глобальних масштабів, та й загальна кількість гравців відносно невелика. Однак в КРАІЛ впевнені, що її набагато легше попередити, аніж усунути в майбутньому. Зараз проблема лудоманії є вираженою в Сингапурі, Фінляндії, Австралії, Ірландії та США. Але варто розуміти, що в більшості цих країн гральний бізнес легалізований значно раніше, ніж в нашій державі. Тому в України є час сформувати свідоме суспільство, яке ставиться до азартних ігор з усією відповідальністю та грає свідомо. І соціальна реклама — це лише один з можливих інструментів для досягнення цього.

 


casin.jpg

*реклама

Другие записи автора