Более чем в полтора раза выросло число обращений граждан в Артемовский горсовет

З початку року до виконкому Артемівської міської ради надійшло 427 звернень громадян, що на 73,6 % більшевказаного показника за перше півріччя 2014 року.

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» протягом 2015 року виконкомом Артемівської міської ради продовжена системна робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань. 

З початку року до виконкому Артемівської міської ради надійшло 427 звернень громадян, що на 73,6 % більшевказаного показника за перше півріччя 2014 року. 

Збільшення відбулось за рахунок усних звернень, кількість яких зросла вдвічі у порівнянні з 6 місяцями 2014 року - з 132 до 275. 

Від найменш соціально-захищених категорій громадян надійшло 83 звернення, що більше проти аналогічного періоду 2014 року на 84,4%.

Проведений аналіз свідчить, що причинами звернень є нестабільна соціально-економічна ситуація в країні, важкий матеріальний стан заявників, соціальна незахищеність, незгода заявників з підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги, недостатнє фінансування бюджетів усіх рівнів.

Перше місце посідають питання житлово-комунального господарства – 220 або 47% (І півріччя 2014 року – 123 або 48,6%) .

Серед цих питань громадян найбільше турбували питання ремонту та експлуатації житлового фонду, поліпшення житлових умов, благоустрою. З початком спекотного літнього періоду збільшилось число звернень стосовно незадовільного водопостачання.

Враховуючи ситуацію в країні, місцеві мешканці були занепокоєні станом підвальних приміщень для можливого укриття. Надійшло 6 таких звернень.

Чітка робота теплопостачальних та обслуговуючих житловий фонд підприємств дозволила без проблем провести опалювальний період. Всього надійшло 3 звернення щодо незадовільного опалення.

Разом з тим, при підвищенні тарифів на теплопостачання зростає кількість бажаючих відключитись від системи централізованого опалення та встановити автономне джерело опалення. Надійшло 10 таких звернень.

На другому місці – соціальні питання – 88 або 18,8%.

Актуальними для громадян залишаються питання охорони здоров’я – 22 або 4,7%, забезпечення законності та правопорядку – 21 або 4,5%, транспорту і зв’язку – 19 або 4,1%, праці та заробітної плати – 12 або 2,6%, сім’ї, молоді та спорту – 11 або 2,4%.

Виходячи з проблематики порушених громадянами питань, зусилля виконавчих органів міської ради направлялись саме на вирішення проблем.

— відновлено роботу 11 ліфтів Леваневського, 117 (І під’їзд), Ювілейна, 69 (І та ІІІ підїзди), Ювілейна, 81 (ІІІ під’їзд), Ювілейна, 77 (І під’їзд), вул. Корсунського, 96 (І під’їзд);

— з місцевого бюджету виділено 0,5 млн.грн. на капітальний ремонт 6 покрівель житлових будинків за адресами Чайковського, 6, Гаршина, 44, Леніна, 7, П.Лумумби, 109, Горького, 59;

— постраждалим після обстрілу 13.02.2015 з місцевого бюджету виділено 300 тис.грн. на відновлення 52 житлових будинків. За рахунок спонсорської допомоги додатково було виділено будівельні матеріали;

— виконано поточний ремонт 35 вулиць на суму 1,45 млн грн. (Лугова, П.Лумумби, Зелена та інші);

— проводиться значна робота з переселенцями (на обліку в УПСЗН міської ради перебуває 59 714 осіб, призначена допомога 2137 сім’ям; надано допомогу у працевлаштуванні 54 осіб, в ПФУ взято на облік 62 897 справ, проліковано 5266 осіб; постійно надається гуманітарна допомога.

Окремі питання, порушені у зверненнях, вирішити  через недостатність коштів позитивно і відразу, на жаль, не було можливості, тому вони включені до плану робіт на поточний та наступний роки. Так, на додатковому контролі залишилось 73 звернення. В основному це питання ремонту та експлуатації житлового фонду, благоустрою міста.

У звітному періоді в два рази зросла кількість звернень на телефонну урядову гарячу лінію – 549 (2014 – 271).

Актуальними залишаються  питання соціального захисту 49%: затримка соцдопомог, незгода з сумою нарахувань. Наприкінці червня 2015 року помітно збільшилось число звернень щодо оформлення субсидії (30 або 29% до соціальних питань). Громадяни висловлювали занепокоєння щодо отримання квитанцій за оплату житлово-комунальних послуг без врахування субсидії, скаржились на затримку нарахування субсидії.

Питання житлово-комунального господарства склали 26%, це: незадовільне або відсутність водопостачання, незгода  з підвищенням тарифів на енергоносії, встановлення лічильників газу за державною програмою.

Налагоджено цілодобову роботу інформаційно-диспетчерської служби «1505». За цей час до служби звернулось 536 громадян.

Спрощено можливість звернутися до міського голови в електронному вигляді через офіційний сайт Артемівської міської ради.

Робота зі зверненнями громадян у виконкомі Артемівської міської ради в подальшому буде направлена на виконання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян.

artemrada.gov.ua