Педагоги дошкільних закладів отримали нові знання в Артемівську

Оновлення підходів до організації освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти передбачає таку організацію життєдіяльності дітей в умовах дошкільного навчального закладу, що потребує модернізації підходів до оновлення освітнього процесу, його змісту відповідно до чинних програм.

Оновлення підходів до організації освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти передбачає таку організацію життєдіяльності дітей в умовах дошкільного навчального закладу, що потребує модернізації підходів до оновлення освітнього процесу, його змісту відповідно до чинних програм.

Тому з метою узагальнення, розширення та поглиблення знань вихователів щодо змісту нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти, ознайомлення з новими технологіями в роботі з дошкільниками та практикою їх впровадження у навчально-виховний процес сучасного дитсадка в місті Артемівську з 20 квітня по 3 жовтня відбулись курси для вихователів дошкільних установ з теми «Оновлення підходів до організації освітнього процесу в ДНЗ відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти».

Викладачі Обласного інституту післядипломної педагогічної освіти в режимі активізуючого спілкування розкрили нормативно-правове та науково-методологічне забезпечення організації роботи в ДНЗ, питання сучасної педагогічної інноватики, педагогічної психології. Освоєння програми передбачало підвищення ключових компетенцій в галузі гуманізації буття та розвитку дитини дошкільного віку в умовах сімейного та суспільного виховання, ознайомлення з методичними засобами творчої діяльності та впровадження інноваційних технологій.

Розвиток дитини неможливо відокремлювати від поведінки та практичної діяльності. Практичні заняття, проведені на базі дитсадка №49 «Кріпиш», були спрямовані на оновлення змісту роботи з розвитку логіко-математичної компетенції дітьми дошкільного віку, формування самосвідомості дитини.

Під час заочного періоду курсанти готували творчі проекти на самостійно обрану тему. Наприкінці курсів на чолі з керівником - завідувачем відділу дошкільної освіти ОблІППО, кандидатом педагогічних наук Стягуновою Ольгою Олександрівною та методистом міського методичного кабінету відділу освіти Нікітіною Іриною відбулась конференція з обміну досвідом, на якому слухачі презентували випускні творчі роботи. В нетрадиційній формі через філософсько-літературну композицію «Садівниці плекають квіти України» творчі групи педагогів розкрили сучасні підходи до формування мовленнєвої, здоров’язберігаючої, сенсорно-математичної та художньо-продуктивної компетенцій дошкільників. Дана форма надала можливість ознайомитися з глибиною даних питань, обмінятися власним думками, поділитися практичними наробками. Відбулась демонстрація сучасних технологій, цікавих прийомів роботи з дітьми, дидактичних авторських посібників педагогів. Проведення рефлексії показало, що кожний учасник не залишився байдужим до проблеми, отримав багатий практичний досвід та склав власну педагогічну траєкторію розвитку на майбутнє

Сподіваємось, що курсова перепідготовка допоможе вихователям досягти тих вершин професійної майстерності, щоб вони могли правильно варіювати зміст і складність завдань дошкільної освіти.




artemrada.gov.ua